Introductie van The X – Files

May 13, 2008

Op 13 mei overhandigt Arjan Kapteijns het eerste exemplaar van ‘The X - Files’ aan Theo van Vugt, hoofdredacteur van Tijdschrift voor Marketing, in het Olympisch Stadion.Ter gelegenheid van het 10 jarig bestaan van Project X; Marketing Innovation Company heeft zij een ‘bed-side reader’ gemaakt die op 13 mei tijdens een inspirerende lunch is aangeboden aan Theo van Vugt, hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing.

Het boek ‘The X-files, inspiration for marketing innovation’ bevat een selectie van geschreven columns door Arjan Kapteijns, partner van Project X; Marketing Innovation Company.
De columns zijn verschenen in Het tijdschrift voor Marketing. Columns die geschreven zijn om innovatieve ideeën, kritische opinies en nieuwe inzichten te bespreken en die bewijzen dat innovatie met name een kwestie van entrepreneurship en moed is.

‘The X files’ is een kroniek van columns over beroemde innovaties en merken en mensen die deze innovaties hebben groot gemaakt.
Over ‘het grote gat tussen de rationele en creatieve wereld’, Over ‘aanvallen volgens Cruijff’ en ‘making love to the consumer’.
In de schijnwerper staan richtinggevende concepten die de marketing van bedrijven aansturen. Over marketing politics; gemiste kansen en ‘great thinkers’ en pure logica.

Op 13 mei overhandigt Arjan Kapteijns het eerste exemplaar aan Theo van Vugt, hoofdredacteur van Tijdschrift voor Marketing, in het Olympisch Stadion (zie foto).

Het boek is te bestellen na invulling van een vragenformulier op onze website en wordt onder cliënten en relaties van Project X verspreid.

Comments

Got something to say?